reklama

Hrdinský súboj s nočným imigrantom

V pondelok mi snúbenica Elenka odišla na služobnú cestu kamsi do Rimavskej Soboty a ja som zostal na tri dni sám. Teda, nie tak úplne. Tu sú moje zápisky:

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)

00:30 Ukladám sa spať.

01:43 Zobúdzam sa na nejaké šuchotanie.

01:44 Počujem akoby čosi spadlo za záves okna. Sekundu na to pochopím - mám v byte kobylku! Vyrážam plnou panikou vpred z postele k dverám izby a rozsvecujem.

01:45 Kobylka šuchoce po zemi, potom vzlietne. Je veľká a čierna. Je to totiž netopier. 

01:46 Presúvam sa za dvere a zatváram za sebou zatiaľ čo netopier si v izbe lieta okolo lustra. Ocitám sa na chodbe a uvedomujem si dve veci. Prvá - nemám okuliare. Druhá - som kompletne nahý.

01:50 V kuchyni nášho jednoizbového bytu sa postupne preberám zo spánku a premýšľam nad taktikou. Nakoniec si obliekam obstojné trenky z koša na prádlo a prechodnú bundu z vešiaka, do ruky uchopím pokrievku na hrniec a hybaj ho na upíra.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

02:00 Môj plán bol vbehnúť do izby, otvoriť okno, počkať kým netopier vyletí a mať pokoj. Lenže kým Nosferatu lietal, ja som postával odvážne za dverami a ak náhodou niekde pristál a ja som okno otvoril, on ho poctivo odignoroval.

02:45 Skúšal som otvárať okno i vchodové dvere, ale netopier zaliezol niekam za valendu. Vzdávam sa. Zatváram ho v izbe a rozkladám si v kuchyni karimatku. Pred treťou zaspávam.

04:05 Čosi škraboce. Chvíľu mi trvá kým si uvedomím kde som, ale zvuk trepotajúcich krídel mi osvieži pamäť. Ten parchant sa prepchal popod dvere! S bojovým pokrikom 13-ročného dievčatka zapínam svetlo, uhýbam sa pred náletmi Drakulu a bežím do izby. Pod dvere vopchám uterák. No nič, aspoň mám posteľ.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

09:30 Na druhý deň nie je po netopierovi ani stopy, ale napriek tomu chodím do kuchyne len zriedkavo a vždy vyzbrojený umelým svetelným mečom z Káčera Donalda.

11:00 Snažím sa nájsť online recepty na boj s vampírmi, no nachádzam akurát tak užitočnú informáciu o tom, že netopier sa dokáže schovať kdekoľvek a šíri besnotu. Do kuchyne už chodím menej častejšie.

13:00 V Elenkinej kabelke sa čosi pohlo. Po minútach naberania odvahy ju schmatnem, vynesiem von a búcham do nej palicou kým si neuvedomím, že tá čierna vec v nej je zložený opasok.

15:00 Kolega mi poradil vyhnať netopiera hlučnou hudbou. Ja namiesto toho zapínam v kuchyni vysávač a nechám pôsobiť. Netopier má v prdeli a ja mám rozvírený prach v kuchyni.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

17:55 Zaspávam.

21:00 Elenka mi volá čo mám nové a tak jej rozprávam zážitky. Zrazu mi pred očami preletí netopier a ja mám dilemu: vošiel ten zasran popod dvere aj napriek zastrčenému uteráku, alebo mi sem práve cez okno vletel nový kamarát? Dúfam v prvú možnosť a opúšťam miestnosť.

22:00 Edwarda pravidelne navštevujem, dohováram mu a ponúkam otvorené vchodové dvere. 

23:05 Po svojom jubilejnom milióntom okruhu okolo lustra netopier nakoniec odlieta. Rozmýšľam, že tie sieťky na okno o ktorých Elenka stále básni asi nebudú zlým nápadom.

Fero Škoda

Fero Škoda

Bloger 
  • Počet článkov:  38
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Politológ bakalár, nepoučiteľný lenivec, neoblomný romantik a rebelantský introvert. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu